sämst

jag är verkligen sämt.. det måste jag erkänna, jag lyckas riva mej från
garderoben(stavningen),och nu har jag värsta märket från det.. paain!
sen så igår när jag skulle ut med sandra & alle så trampar jag på ngt
så den åker in i hälen(stavningen) och den är kvar fortfarande och göra
självklart skit ont när jag går! det va de..

igår hade jag träning, efter träningen stack jag till gislaved och kollade när
min baby spelade match :).. vinst blev det för doom 2-1 tro jag iallafall,
efter det frågade sandra om jag vill hänga med och kolla var det brann..
självklart drar jag + så hängade alexandra med haha, asså kan ni tänka
er i en liten byhåla brinner det i en lägenhet.. helt otroligt!
efter det gick vi runt och snackade, sen kom alle på att efter som hennes
farmor hade åkt ner till serbien så vi kunde sova där! allt, som allt hamnade
vi där med våra grejer plus ingredienser, klockan halv 1 på natten så gjorde vi
kladdkaka, mycket gott var det kan jag säga!, vi snackade lite och hade rättare sagt
skit kul.. det va länge sen fan!
vid 3 somnade vi!
satte väckarklockan på 12 för att vi skulle städa och sen drog vi och badade..
de va rättare sagt det!
bilderna kommer sen, ska dra och kolla när A-laget har match!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0